Spitalul de Ambulanță Județean (SAJ) Vâlcea a pus la dispoziția vâlcenilor un număr de telefon la care familiile pacienților cu COVID-19 preluați de ambulanță și internați în spital pot afla informații despre situația pacientului după ce a fost transportat la spital (ex. – la ce spital a fost transportat și unde a fost internat). Așadar, a fost operaționalizată o linie telefonică – 0761 780 028 – ce se adresează numai rudelor apropiate sau persoanelor autorizate de pacient.
“Linia telefonică funcționează de luni până vineri, între orele 09:00 și 14:00. În momentul apelării, solicitanții trebuie să ofere atât datele de identificare ale pacientului și cele personale (nume, prenume, serie și număr CI, domiciliu, gradul de rudenie), cât și un număr de telefon unde pot să fie contactați de către reprezentanții SAJ Vâlcea după obținerea de la unitatea spitalicească în care se află internat pacientul a informațiilor pe care le-au solicitat.

Precizăm că aceste convorbiri sunt confidențiale și vă aducem la cunoștință că dezvăluirea, distribuirea sau inițierea unor acțiuni de obținere de informații pentru care nu sunteți autorizați sunt interzise și pot să atragă răspunderea juridică. Convorbirea poate fi înregistrată de către dispecer” – se arată într-un comunicat al Prefecturii Vâlcea.

By C.C.