Cu ocazia alegerilor prezidențiale din mai, Direcția de Evidență a Persoanelor are program extins de eliberare a cărților de identitate

Ca urmare a celor două tururi ale scrutinului prezidențial din luna mai, Direcția de Evidență a Persoanelor (D.E.P.) din cadrul Primăriei Municipiului Râmnicu Vâlcea va funcționa după un program extins, astfel încât să rezolve operativ solicitările privind eliberarea documentelor de identitate persoanelor cu drept de vot.
Astfel, în sâmbetele din 3 și 17 mai, la sediul Direcției de la etajul III al River Plaza Mall se vor primi între orele 8.00 – 14.00 documentele necesare emiterii cărților de identitate, iar între orele 9.00 – 16.00 se vor putea elibera către solicitanți acte de identitate. De asemenea, încele două duminici ale votării, din 4 și 18 mai, între orele 8.00 – 17.00 se vor primi documente necesare eliberării actelor de identitate, iar eliberarea acestora se va face între orele 11.00 – 21.00.
De precizat că de aceste servicii extinse ale D.E.P. vor beneficia doar solicitanții ale căror cărți de identitate au expirat, au fost deteriorate sau pierdute, nu și cei care solicită un act de identitate la împlinirea vârstei de 14 ani sau la schimbarea de domiciliu.
În pofida caracterului de urgență al eliberării actelor de identitate în acest context electoral, procedura se va face, în continuare, cu respectarea reglementărilor legale în ceea ce priveşte documentele ce trebuie depuse: cererea pentru eliberarea actului de identitate, actul de identitate şi cartea de alegător, după caz, certificatul de naştere şi certificatul de căsătorie, după caz, original şi copie, certificatul/hotărârea de divorţ, după caz, original şi copie, documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu şi, după caz, cel cu care se face dovada adresei de reşedinţă, original şi copie, precum și chitanţa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate care se achită la casieria D.E.P.
Biroul de Presă al Primăriei Râmnicu Vâlcea